Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Hymn Świeżaków hitem na YouTube

W tym roku 7. miejsce wśród najchętniej oglądanych materiałów wideo w zestawieniu YouTube Rewind w Polsce zdobył „Hymn Świeżaków” sieci Biedronka. Hymn promujący prawidłowe żywienie znalazł się w czołówce zestawienia tuż obok polskich muzycznych hitów, przeróbek światowego Despacito czy kabaretów, takich jak Ucho Prezesa. Piosenka Biedronki jest jedynym materiałem przygotowanym przez prywatną firmę detaliczną, który wdarł się do pierwszej dziesiątki listy przebojów YouTube. Wideo z bohaterami „Gangu Świeżaków II” obejrzano w 2017 r. ponad 16,7 mln razy.
Reklama

- Podczas obu edycji akcji „Gang Świeżaków” ważne dla nas było to, żeby promować warzywa i owoce oraz zasady prawidłowego odżywiania. Wiedzieliśmy też, że nasze maskotki były często wykorzystywane w szkołach i przedszkolach podczas akcji edukacyjnych. Nie spodziewaliśmy się jednak, że nasz hymn zachęcający do spożywania warzyw i owoców uplasuje się wśród hitów mijającego roku – mówi Arkadiusz Mierzwa, starszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska S.A.

Zobacz wideo: 

Akcja „Gang Świeżaków” sieci Biedronka była prowadzona w dwóch odsłonach w 2016 i 2017 roku. Po zebraniu na karcie kolekcjonerskiej wymaganej liczby naklejek przyznawanych za zakupy w sklepach Biedronka, klienci mogli odebrać za darmo maskotki w kształcie warzyw i owoców. Akcji towarzyszyły dodatkowe projekty, takie jak przekazanie przychodu ze sprzedaży pluszaków na rzecz Caritas Polska czy Teatrzyk Świeżaków. Kampania „Gang Świeżaków” została uhonorowana dwiema nagrodami w prestiżowym konkursie Effie Awards – złotą nagrodą w kategorii Retail/kanały sprzedaży i srebrną w kategorii Brand Experience.


 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.