W PH Matarnia pojawiły się parkingi dla psów

Każdego roku, szczególnie w okresie wakacyjnym, dochodzą do nas informacje o nieodpowiedzialnych ludziach, którzy na czas zakupów bądź załatwienia spraw w urzędzie, zostawiają swoje psy w samochodach. W Parku Handlowym Matarnia pojawiła się alternatywa dla nagrzanych aut – psie parkingi.
Centrum wyposażone w 2 300 bezpłatnych miejsc parkingowych, parking dla motocyklistów oraz stanowiska dla rowerów, zostało „powiększone” o parkingi dla czworonogów. Są to specjalnie wyznaczone, zadaszone wiaty z mocowaniami oraz miseczkami z wodą.
– Mając na względzie komfort i bezpieczeństwo czworonożnych przyjaciół naszych klientów, szukaliśmy sposobu, który zapobiegnie pozostawianiu zwierząt w samochodach – mówi Katarzyna Kaczmarek, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia. – Dzięki parkingom, klient bez problemu będzie mógł zrobić szybkie zakupy bez narażania zdrowia lub życia swojego pupila.
PH Matarnia jednocześnie zaznacza, że nie zachęca do zabierania czworonożnych przyjaciół na zakupy. Będąc jednak wielokrotnie świadkiem przykrych sytuacji, centrum wyszło naprzeciw klientom, którzy z jakichś powodów pojawiają się na zakupach w towarzystwie psów.
– Liczymy na rozsądek odwiedzających nas właścicieli czworonogów – dodaje Katarzyna Kaczmarek. – Psie parkingi nie powstały w celu pozostawienia pupila na długie godziny.

- 10:23 Jarosław Baran prezesem Orlen China
- 10:23 Towary ekologiczne kupujemy na bazarach i w dyskontach
- 10:18 Primark otworzy sklep w Katowicach ... w 2023 roku
- 10:12 Aldi w kolejnych warszawskich dzielnicach
- 10:06 Grupa CDRL - słaba sprzedaż w sklepach stacjonarnych, rekordy w e-commerce
- 09:53 Polacy zaczynają mocno oszczędzać na zakupach, głównie na słodyczach, odzieży...
- 09:43 Kary dla restauratorów przyjmujących klientów
- 09:34 Topaz spogląda w stronę HoReCa - sieć otwiera pierwszy sklep typu cash&carry
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.