PARTNER PORTALU

Zalando w walentynkowej kampanii zachęca do sprzedaży ubrań byłych partnerów

Autor: dlahandlu.pl 11 lutego 2021 11:20

Zalando w walentynkowej kampanii zachęca do sprzedaży ubrań byłych partnerów Walentynki to idealna okazja, aby zrobić porządek z rzeczami, fot. mat. pras.

W tym roku Zalando przekonuje, że Walentynki to nieoczywista, ale idealna okazja, aby zrobić porządek z rzeczami i dać im drugie życie. W tym celu platforma przygotowała dedykowaną kampanię ukazującą trzy historie miłosne i to, co pod wpływem emocji bohaterowie robią z ubraniami swoich byłych partnerów. Pozbycie się ich w rozsądny sposób okazuje się równie trudne jak samo rozstanie.

Zamiast wyrzucania odzieży, Zalando Pre-Owned oferuje możliwość przedłużenia jej żywotności w trosce o dobro planety, kierując się zasadami cyrkularności. W ten symboliczny sposób platforma podejmuje próbę edukacji konsumentów o skutkach pozbywania się odzieży bez zachowania reguł zrównoważonej mody, zmiany ich przyzwyczajeń i zachęcenia ich do podejmowania bardziej świadomych wyborów.

Umożliwiając klientom Zalando danie drugiego życia ubraniom bezpośrednio na platformie, oferta Pre-owned stanowi duży wkład w strategię zrównoważonego rozwoju do.MORE, wspierając cel, jakim jest przedłużenie życia 50 milionów artykułów i wyeliminowanie tworzyw sztucznych jednorazowego użytku do 2023 roku.

Głównym elementem kampanii jest wideo w reżyserii Krzysztofa Grajpera, którego premiera planowana jest na 11 lutego. Film - do którego głosu użyczyła artystka Rosalie - kieruje do specjalnego hubu na Zalando.pl, w której klienci mogą dowiedzieć się jak wkilku prostych krokach dać ubraniom szansę na nowe życie. Film uzupełniają zdjęcia autorstwa Gosi Turczyńskiej i materiały edukacyjne, które swoją premierę będą miały w Walentynki. Aby jeszcze bardziej zachęcić konsumentów do zerwania z kłopotliwymi pamiątkami z przeszłości, kampania będzie wspierana przez grupę influencerów, którzy na swoich kanałach wyjaśnią jak działa kategoria Pre-Owned na Zalando.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8295
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    18,99

  • Śr

    17,11

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.