Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Część przychodów ze sprzedaży słodyczy Biedronka odda Szlachetnej Paczce

Szlachetna Paczka i Biedronka kolejny raz łączą siły, by wspierać najbardziej potrzebujących. Już od 12 listopada do 24 grudnia do sklepów sieci Biedronka w całej Polsce trafią słodycze ze świątecznej linii Magnetic ze znakiem Szlachetnej Paczki i hasłem „KUPUJĄC WSPIERASZ”.
Reklama

Część przychodu ze sprzedaży „podwójnie dobrych prezentów” Biedronka przekaże Szlachetnej Paczce, która każdego roku dociera ze wsparciem do tysięcy najbardziej potrzebujących rodzin z całego kraju.

Biedronka już po raz trzeci została partnerem głównym Szlachetnej Paczki. Dzięki temu każdy klient sieci Biedronka kupując słodycze ze świątecznej linii Magnetic z logo Szlachetnej Paczki, takie jak: praliny, czekoladowe figurki, cukierki, ciastka, pierniki, kalendarze adwentowe, a także nauszniki czy maskotki ze słodkościami w komplecie – wspiera najbardziej potrzebujące rodziny, dzieci, osoby samotne czy poszkodowane przez los. To do nich każdego roku dociera Szlachetna Paczka.

 
- Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. W ubiegłym roku nasi klienci udowodnili, że chętnie angażują się w pomoc potrzebującym, dlatego w tegorocznym projekcie zwiększyliśmy koszyk produktów biorących udział w akcji. Cieszę się, że działając wspólnie, możemy czynić wiele dobrego w okresie świąt, które dla wszystkich mają szanse być magiczne - mówi Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor Komunikacji i CSR sieci Biedronka.

W ubiegłym roku, dzięki zaangażowaniu i hojności klientów sieci Biedronka przekazała 200 tysięcy złotych. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.