Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dietetyczne lody Nick’s już w Polsce

Od 26 maja 2022 roku w Polsce są dostępne w sprzedaży stacjonarnej szwedzkie niskokaloryczne lody, które nie zawierają cukru, glutenu i oleju palmowego. Wariant o gramaturze 473 ml o smakach Chocolate Brownie, Peanut Butter Chocolate, Nougat Swirl, Sea Salt Caramel można kupić w sklepach sieci Kaufland.
Reklama

 Lody marki Nick’s miały rynkowy debiut w 2018 r. w Niemczech i Wielkiej Brytanii. W 2019 r. pojawiły się na kolejnych europejskich rynkach i rozpoczęto ich sprzedaż w USA. Rok temu udoskonalono ich recepturę, wprowadzono nowe smaki i odświeżono opakowania. W ich produkcji wykorzystywane są składniki występujące w naturze.

Lody Nick’s powalczą o polski rynek lodów

- Polska jest dla nas wymagającym i bardzo ważnym rynkiem. Dlatego też wprowadzamy tu jeden z najnowszych produktów z  naszego portfolio. Chcemy konkurować z innymi producentami jego wysoką jakością i świetnymi właściwościami dietetycznymi. Mamy już doświadczenie w tym obszarze wyniesione z rynku europejskiego i amerykańskiego – przekonuje Stefan Lagerqvist, Prezes Zarządu Nick’s. 

- Do współpracy z Nick’s przekonała nas przede wszystkim wysoka jakość produktów tej spółki. Widzimy też jednak rosnący potencjał kategorii lodów w Polsce. Obserwujemy od kilku lat jego coraz wyższe dynamiki. Nawet, pomimo pewnego spowolnienia, spowodowanego w 2020 r. pandemią koronawirusa.  W 2021 r. nastąpiło już znaczące odbicie. Zmieniają się przy tym zwyczaje konsumentów, którzy coraz częściej szukają produktów o ciekawej architekturze, zawierających zdrowe dodatki, dopasowane do ich diety i zdrowego stylu życia. Polacy stają się bowiem coraz bardziej świadomi w zakresie zdrowia. Potwierdza to sytuacja, jaką można zauważyć na rynku cateringów dietetycznych, którego wartość jest szacowana na ponad 2,5 mld zł. – dodaje dr Markus Knopf, Prezes Zarządu International Brands Trading. 

Grupa International Brands Trading posiada własne centra dystrybucyjne i magazyny w Polsce, Niemczech i Malezji. Współpracuje z dużymi sieciami supermarketów oraz największymi sieciami sklepów spożywczych w Polsce. W jej ofercie znajdują się takie marki jak Nick’s, Hershey’s, Oreo, Pocky czy JellyBelly. W 2021 r. Grupa IBT odnotowała przychody w wysokości 8,4 mln EUR i szacuje ich poziom w 2022 r. na 15,8 mln EUR. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum