Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ekologiczna butelka Johnnie Walker. Nadruk tuszem powstałym z zanieczyszczeń

Johnnie Walker prezentuje nową, limitowaną edycję Black Label, zaprojektowaną przez uznanego polskiego artystę ulicznego i ilustratora, Alka Morawskiego, tworzącego pod pseudonimem Lis Kula. Design butelki to dzieło, inspirowane duchem i energią Warszawy.
Reklama


Nowa butelka jest elementem szerszej, limitowanej kolekcji Johnnie Walker Black Label – Keep Walking City, tworzonej w kilku wybranych krajach, w tym Polsce.

Nadruki, będące etykietą butelki, zostały wykonane przy użyciu technologii AIR-INK®, która wykorzystuje zanieczyszczenia powietrza do tworzenia unikalnego ekologicznego tuszu.

Limitowana kolekcja Johnnie Walker Warsaw liczy 2500 butelek. Przedsprzedaż dostępna jest na stronie domwhisky.pl. W butelce znajduje się słynna szkocka whisky Johnnie Walker Black Label. Sugerowana cena detaliczna: 299 PLN. Butelka o pojemności 700 ml ma 40% ABV.

Warszawska butelka Johnnie Walker Black Label City jest częścią kolekcjonerskiej serii, w której stworzenie zostało zaangażowanych sześciu artystów z całego świata: Alek Morawski – celebrujący warszawskie zabytki ze wspaniałą historią odrodzenia tego miasta, Okuda San Miguel – oddająca symbolikę kultury i natury widocznej na ulicach Madrytu, Paola Delfín – ilustrująca duszę miasta Meksyk oraz połączenie jego starożytnych korzeni i nowoczesnego ducha, Shilo Shiv Suleman – przedstawiający mistyczne indyjskie Delhi, gdzie natura łączy się z cywilizacją, Mr. Hure – rzucający światło na różnorodne i wyjątkowe wpływy, które ukształtowały Stambuł i Gongkan – obrazujący symbolikę nadziei i siły Bangkoku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum