Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Galeria Mokotów chce napędzić klientów do food courtu

Warszawska Galeria Mokotów po raz kolejny przygotowała kampanię mającą na celu wsparcie obecnych tam restauracji i kawiarni. W ramach czerwcowej akcji prowadzone są działania w digitalu, social mediach a także współpraca z influencerami. Wszystko uzupełnione promocją „Złóż zamówienie i odbierz 10 zł”.
Reklama

Ważnym elementem kampanii są także warsztaty kulinarne dla wychowanków podwarszawskich ośrodków opiekuńczo-wychowawczych. Celem wszystkich tych działań jest zwiększenie zainteresowania restauracjami i kawiarniami Galerii Mokotów jak również budowanie kulinarnej ciekawości wśród dzieci i młodzieży. 

„Galeria Mokotów jest jednym z najbardziej znanych punktów na zakupowej mapie Warszawy. Tymczasem jej bogata oferta restauracji i kawiarni, również tych z obsługą stolikową, ze smakami świata zamkniętymi pod jednym dachem, nadal może być sporym zaskoczeniem. Mamy nadzieję, że tegoroczna kampania jeszcze mocniej rozsławi naszą strefę Grand Kitchen i pomoże najemcom gastronomicznym zwiększyć liczbę gości spragnionych wspaniałego jedzenia i spotkań przy stole.” – mówi Agata Berndt-Wazelin, rzeczniczka prasowa Galerii Mokotów. 

W ramach kampanii, która trwać będzie do 2 lipca, zaplanowano szereg działań w mediach - zarówno w prasie, w digitalu jak i w social mediach.  Dodatkową zachętą do odwiedzenia restauracji i kawiarni obecnych w Galerii Mokotów jest akcja  „Złóż zamówienie i odbierz 10zł Cashback”, w ramach której za każde zamówienie powyżej 30zł (w jednym z lokali, które dołączyły do tej promocji) można otrzymać aż 10zł zwrotu na konto bankowe w ramach funkcjonalności Cashback.  

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum