Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Glovo: 170 miast w trzy lata

W ciągu ostatniego miesiąca Glovo rozpoczęło działalność w 13 miastach. Platforma "otwiera" średnio w jedno nowe miasto tygodniowo i jest już dostępna dla ponad 45 proc. populacji Polski.
Reklama
  • Mieszkańcy już ponad 170 miast w Polsce mają dostęp do restauracji i sklepów w Glovo, które rozpoczęło działalność na naszym rynku 3 lata temu. W tym czasie firma otwierała średnio 1 miasto tygodniowo.
  • W ten sposób Glovo, aplikacja łącząca sklepy, restauracje, użytkowników i kurierów, dociera już do ponad 45% mieszkańców Polski oraz 75% mieszkańców polskich miast. Glovo jest aktualnie najszybciej rozwijającą się aplikacją w sektorze delivery.

Glovo dostępne dla połowy mieszkańców Polski

– Nasza aplikacja jest już dostępna dla prawie połowy mieszkańców Polski. Nasza strategia ekspansji zakłada, że do końca roku możemy być największą pod względem zasięgu tego typu platformą w Polsce – podkreśla Tomasz Suchodolski, Head of Expansion w Glovo w Polsce.

Glovo nie tylko w miastach

Oprócz miast, cały czas rośnie także liczba partnerów Glovo, którzy udostępniają swoje usługi na platformie. Niedawno Glovo przekroczyło granicę 10 tys. aktywnych partnerów z różnych kategorii. Użytkownicy, oprócz jedzenia i zakupów spożywczych, mogą zamawiać coraz więcej zróżnicowanych produktów - kosmetyki, kwiaty, słodycze, artykuły papiernicze i wiele innych.


Digitalizacja małych i średnich przedsiębiorstw w małych i średnich miastach
Z globalnych badań platformy wynika, że dla 40% małych i średnich firm, Glovo to pierwszy kanał sprzedaży online.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum