Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Intermarche rusza z programem lojalnościowym. Karty klienta do odebrania w sklepach

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché uruchomiła program lojalnościowy „Moje Intermarché”. Do cyfrowej wersji karty klienta, dostępnej dotychczas w aplikacji mobilnej, dołączył nośnik fizyczny, który można odebrać stacjonarnie we wszystkich punktach sprzedaży.
Reklama

Wraz z początkiem maja br. sieć Intermarché zainicjowała program lojalnościowy pod nazwą „Moje Intermarché”. Do tej pory klienci supermarketów mogli korzystać z cyfrowej karty dostępnej w aplikacji, która zadebiutowała na rynku w 2017 roku – teraz do elektronicznej wersji dołączył jej fizyczny odpowiednik.

Program Intermarché - jakie korzyści dla klientów

Niezależnie od tego, czy klient podczas zakupów posługiwać się będzie cyfrową kartą w aplikacji mobilnej czy nośnikiem fizycznym, otrzyma jednakowe korzyści płynące z uczestnictwa w programie. W 2022 roku będą to przede wszystkim cotygodniowe rabaty na wybrane produkty. Sieć Intermarché udostępni także specjalne katalogi z ofertą przeznaczoną wyłącznie dla zarejestrowanych klientów, a ponadto zorganizuje akcje konsumenckie z dodatkowymi benefitami.

Intermarché poznaje swoich klientów

Wraz z zakończeniem procesu wymiany systemów kasowych we wszystkich sklepach Grupy, planowanym do końca bieżącego roku, Intermarché zamierza przedstawić nową odsłonę programu lojalnościowego w 2023 roku. Dane zbierane przez sieć w związku z aktywnym uczestnictwem w programie posłużą do rozszerzenia wiedzy o klientach, co w konsekwencji ułatwi rozpoznanie indywidualnych preferencji i powtarzalnych zachowań zakupowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.