Kosmetyki Team X 3 znowu w sieci Rossmann

Kolekcja jest podzielona na dwie bazy kolorystyczne, którym przewodniczą influencerki – Patrycja Mołczanow i Monika Kociołek – wspierając w kampanii nowe członkinie projektu: Emilię Kostyk, Różę Wojtczak, Klaudię Sadownik i Kamilę Łapę.
"Poprzednia linia kosmetyków do makijażu Team X stworzona we współpracy z Ingrid odniosła ogromny sukces, wyprzedając pierwszą dostawę w zaledwie 2 dni. Dlatego postanowiliśmy stworzyć nową kolekcję, wierząc, że zaangażowanie członkiń Teamu w tak autentyczną współpracę, opartą na współtworzeniu produktów, wzbudzi podobne zainteresowanie" – mówi Olivia Drost, partner zarządzająca w Spotlight Agency.
W cały proces powstawania kosmetyków były zaangażowane influencerki, które odwiedziły fabrykę i samodzielnie wybrały kolory, zapachy, design opakowań i składy produktów. W najnowszej linii produktów Team X możemy znaleźć paletki cieni do powiek oraz konturowania, perfumy i mgiełki zapachowe, błyszczyki, pomadki ochronne, róże i rozświetlacze. Każdy produkt zaskakuje pięknym designem, z którym w parze idzie wyjątkowa, nietestowana na zwierzętach formuła kosmetyków. Pełna kolorów kolekcja pozwoli stworzyć nie tylko codzienne makijaże, ale także festiwalowe looki.
Nawiązany przez Spotlight Agency z marką Ingrid Cosmetics kontrakt dla twórczyń Team X obejmuje wykorzystanie wizerunków i marek osobistych influencerek na produktach oraz standach w sieciach drogerii Rossmann. Kampania promocyjna będzie realizowana przez twórczynie na ich kanałach na Youtubie oraz profilach na Instagramie i TikToku.