LANCERTO i Michał Kędziora. Ostatnia wspólna kolekcja

Przez 5 lat współpracy wypuściliśmy na rynek ponad 100 modeli marynarek i blisko drugie tyle koszul, oprócz tego spodnie, garnitury, dzianiny a także dodatki szale, buty i ręcznie wykonane poszetki. Wszystkie wzory były ściśle limitowane i autorskie – niepowtarzalne pod kątem designu, tkaniny czy kroju. To ogrom wspólnego wysiłku a zarazem wielka satysfakcja” – podsumowuje współpracę Michał Grochala, Brand Manager, LANCERTO.
Wieloletnia współpraca z Michałem Kędziorą zaczęła się w 2015 roku. Michał Kędziora prowadził już wówczas znanego bloga MR.VINTAGE i jako autor rozpoznawany był jako jeden z najpopularniejszych influencerów piszących o klasycznej modzie męskiej.
W finałowym sezonie Michał Kędziora oraz projektanci i dział produktu LANCERTO przygotowali pięć marynarek, dwie kamizelki i siedem koszul. Wszystkie ubrania posiadają autorski krój, dobrze znany w poprzednich kolekcji. Cechy rozpoznawcze to m.in. konstrukcja ubrań – „odchudzona” marynarka, pozbawiona ciężkich wypełnień i uszytwnień z udoskonalonym, wysokim podkrojem pachy.
Wszystkie ubrania z kolekcji wiosna-lato 2022 LANCERTO&MR.VINTAGE zostały uszyte w kroju slim z dobrym dopasowaniem w talii.