Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

LANCERTO i Michał Kędziora. Ostatnia wspólna kolekcja

LANCERTO i MR.VINTAGE oddają w ręce klientów jedenastą kolekcję. To ostatnia kolekcja przygotowana we współpracy z Michałem Kędziorą,
Reklama

Przez 5 lat współpracy wypuściliśmy na rynek ponad 100 modeli marynarek i blisko drugie tyle koszul, oprócz tego spodnie, garnitury, dzianiny a także dodatki szale, buty i ręcznie wykonane poszetki. Wszystkie wzory były ściśle limitowane i autorskie – niepowtarzalne pod kątem designu, tkaniny czy kroju. To ogrom wspólnego wysiłku a zarazem wielka satysfakcja” – podsumowuje współpracę Michał Grochala, Brand Manager, LANCERTO.

Wieloletnia współpraca z Michałem Kędziorą zaczęła się w 2015 roku. Michał Kędziora prowadził już wówczas znanego bloga MR.VINTAGE i jako autor rozpoznawany był jako jeden z najpopularniejszych influencerów piszących o klasycznej modzie męskiej.

W finałowym sezonie Michał Kędziora oraz projektanci i dział produktu LANCERTO przygotowali pięć marynarek, dwie kamizelki i siedem koszul. Wszystkie ubrania posiadają autorski krój, dobrze znany w poprzednich kolekcji. Cechy rozpoznawcze to m.in. konstrukcja ubrań – „odchudzona” marynarka, pozbawiona ciężkich wypełnień i uszytwnień z udoskonalonym, wysokim podkrojem pachy.

Wszystkie ubrania z kolekcji wiosna-lato 2022 LANCERTO&MR.VINTAGE zostały uszyte w kroju slim z dobrym dopasowaniem w talii.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum