Lidl namawia do kupowania alternatyw mięsa i nabiału
Coraz więcej osób deklaruje większe zainteresowanie produktami roślinnymi. Nie dziwi więc, dlaczego inicjatywy takie jak Veganuary – czyli zachęcanie do spożywania produktów roślinnych – cieszą się popularnością. Lidl Polska także dołącza do tej inicjatywy.

Lidl Polska zachęca do sięgania po produkty roślinne; fot. mat.pras.
Reklama
Przez cały styczeń Lidl promuje produkty będące alternatywą dla mięsa i nabiału.
Promocja na produkty roślinne w Lidlu
Co tydzień klienci będą mieli dostęp do kuponów w aplikacji Lidl Plus, dzięki którym kupią produkty roślinne taniej. Od poniedziałku 9 stycznia do środy 11 stycznia użytkownicy aplikacji po aktywacji kuponu, będą mogli skorzystać z promocji na tofu marki Vemondo – kupując trzy opakowania, jedno z nich otrzymają gratis. Kolejne kupony będą pojawiać się aż do końca stycznia.

Lidl
Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce około 800.
Reklama