Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl namawia do kupowania alternatyw mięsa i nabiału

Coraz więcej osób deklaruje większe zainteresowanie produktami roślinnymi. Nie dziwi więc, dlaczego inicjatywy takie jak Veganuary – czyli zachęcanie do spożywania produktów roślinnych – cieszą się popularnością. Lidl Polska także dołącza do tej inicjatywy.
Reklama

Przez cały styczeń Lidl promuje produkty będące alternatywą dla mięsa i nabiału.

Promocja na produkty roślinne w Lidlu

Co tydzień klienci będą mieli dostęp do kuponów w aplikacji Lidl Plus, dzięki którym kupią produkty roślinne taniej. Od poniedziałku 9 stycznia do środy 11 stycznia użytkownicy aplikacji po aktywacji kuponu, będą mogli skorzystać z promocji na tofu marki Vemondo – kupując trzy opakowania, jedno z nich otrzymają gratis. Kolejne kupony będą pojawiać się aż do końca stycznia.

Lidl
Lidl

Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce około 800.  

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum