Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl Polska i PepsiCo łączą siły. Zgarnij zniżkę 15 zł na Pyszne.pl

Na początku marca wystartowała specjalna akcja promocyjna Lidl Polska oraz Pepsico, w której do zgarnięcia jest aż 100 000 kodów zniżkowych o wartości 15 zł przy zamówieniu w serwisie pyszne.pl.
Reklama

Wystarczą 4 proste kroki:

  • Kup dowolny napój Pepsi (Pepsi, Pepsi Max, 7Up, Mirinda, Mountain
    Dew) i produkt Lay's.
  •  Przy kasie zeskanuj aplikację Lidl Plus.
  • Jeśli wyraziłeś zgodę na komunikację marketingową, dostaniesz
    e-mail z kodem zniżkowym.
  • Skorzystaj ze zniżki 15 zł przy zamówieniu w serwisie Pyszne.pl.

Aby skorzystać ze zniżki, należy złożyć na stronie Pyszne.pl zamówienie o minimalnej wartości 40 zł, do 30 czerwca br. Jeden użytkownik aplikacji może odebrać jeden kod zniżkowy. Szczegóły oraz regulamin sprzedaży premiowej znajdują się na www.lidl.pl. Organizatorem promocji jest Agencja Reklamowa AVANTI.

Mechanizm

  • Termin i czas trwania: 1-31.03.2023.
  • Liczba kuponów zniżkowych: 100 000 szt.
  • Ograniczenie: 1 kupon = 1 użytkownik, min. wartość zamówienia w pyszne.pl: 40 zł. 
  • Produkty objęte akcją: Pepsi, Pepsi Max, Mirinda, 7Up, Lay’s.
  • Po stronie PEPSICO: Kampania Digital / Materiały POS/ Koszt kuponów.
  • Po stronie LIDL: Dostęp do aplikacji Lidl Plus - widoczność w kuponach /
    Komunikacja w aplikacji i na stronie www.

Aspekty techniczne 

  1. Klient kupuje dowolne chipsy Lay’s oraz dowolny napój PepsiCo podczas 1 transakcji.
  2. Klient skanuje Kartę Lidl Plus i płaci za zakupy.
  3. Lidl Plus przypisuje Klientowi unikalny kod rabatowy.
  4. Jeśli klient wyraził zgodę na komunikację marketingową to Lidl Plus wysyła kod poprzez email i push (z cloudpage) do Klienta, a w aplikacji Lidl Plus pojawia się banner potwierdzający wysłanie kodu rabatowego.
  5. Lidl Plus raz dziennie przez 7 dni sprawdza, czy Klient bez zgody na komunikację udzielił zgody. Jeśli tak, wysyła kod emailem/pushem (z cloudpage) - W przypadku zgody na email, musi być wymaga również walidacja adresu email.
  6. Jeśli klient się zarejestruje, kolejnego dnia trafia do bazy użytkowników, a 2 dni po rejestracji pojawiają się jego zgody na wysyłkę (Jeśli klient udzieli zgody na komunikację dzisiaj, zgodę widzimy dopiero jutro).

 

PEPSI LAYS DUET LIDL.jpg
PEPSI LAYS DUET LIDL.jpg

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum