Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl powraca do Tygodni Regionalnych

Po raz kolejny Lidl Polska stawia na regionalne produkty. Od poniedziałku 30 maja w ramach Tygodnia Regionalnego klienci będą mogli skorzystać z nowe oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, jaj, majonezów, wędlin i mięs, słodkich oraz słonych przekąsek.
Reklama

Na co dzień sieć Lidl współpracuje z ponad 740 krajowymi producentami, a w swojej ofercie posiada ponad 480 produktów oznaczonych symbolem „Produkt polski”. Co więcej, Lidl Polska eksportuje towary od polskich dostawców na rynki zagraniczne. 

W zależności od wielkości przedsiębiorstwa oraz jego możliwości, regionalni dostawcy dostarczają towar do sklepów Lidl Polska do wszystkich obiektów lub realizują dostawy wyłącznie w wybranych regionach. Sieć współpracuje z lokalnymi dostawcami na zasadzie stałych dostaw oraz akcyjnie, czyli sprzedając produkty podczas specjalnych, krótkoterminowych ofert – np. Tygodnia Regionalnego.

Regionalne Szlaki w Lidlu

Nowa oferta będzie dostępna w sklepach sieci Lidl Polska od poniedziałku 30 maja. Klienci znajdą w niej bogaty wybór produktów regionalnych, m.in. marki własnej Regionalne Szlaki, które będą sprzedawane o 20% taniej. W ramach tworzonej z lokalnymi dostawcami marki Regionalne Szlaki dostępne są m.in. kiełbasy, wędliny, nabiał, powidła, a także ryby.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum