Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl promuje polski trunek. Od piątku w ofercie mule w winie z lokalnej winnicy

Lidl Polska wprowadza do oferty nowy produkt – od piątku 17 czerwca miłośnicy owoców morza znajdą na sklepowych półkach mule w białym winie. Egzotycznym, śródziemnomorskim małżom towarzyszyć będzie białe wytrawne wino Palava z podwrocławskiej Winnicy Niemczańskiej.
Reklama

W ten sposób Lidl Polska zamierza promować lokalne wino, nadające się do gotowania. Nowy produkt będzie dostępny w czasowej sprzedaży, a cena za jedno opakowanie wyniesie 23,90 zł.

Winnica Niemczańska położona jest na styku wzgórz nad brzegiem rzeki Ślęży. Posiada 5 hektarów zbocza z bogatą w minerały lessową ziemią, umożliwiającą produkcję win o unikalnym smaku i aromacie. Jednym z nich jest białe wytrawne wino, powstałe ze szczepu Palava, cechujące się przyjemnym aromatem róży, brzoskwini i miodu oraz świeżym smakiem. Idealnie komponuje się ono z delikatnymi potrawami, jakimi są owoce morza.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Gazetki promocyjne - Lidl