Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marka Cropp w centrum handlowym Blue City

W Blue City otwarto nowy sklep spółki LPP. Salon Cropp zajmuje około 757 mkw. i znajduje się na poziomie +2 centrum. Jest to trzecia należąca do grupy LPP marka, która otworzyła salon w Blue City. Wcześniej spółka uruchomiła tu sklepy House oraz Sinsay.
Reklama

LPP szacuje, że w I kwartale 2022/23 (luty-kwiecień 2022 roku) wypracował 3,42 mld zł przychodów. Powierzchnia handlowa grupy spadła o 13 proc. rdr. Powierzchnia handlowa LPP wynosi obecnie 1.317 tys. metrów kw. Rok temu było to 1.512 metrów kw.

Zysk operacyjny LPP wyniósł w I kw. 205 mln zł. Zgodnie z szacunkami LPP, przychody grupy wzrosły rdr o 45 proc. natomiast zysk operacyjny - o 136 proc.

W IV kw. 2021/2022 grupa zanotowała 154,7 mln zł straty netto, 20,6 mln zł straty operacyjnej i 306,2 mln zł zysku EBITDA przy przychodach na poziomie 4,12 mld zł. Spadek zysku w IV kw. wiązał się z odpisem wartości aktywów spółki LPP Ukraina – w kwocie ok. 270 mln zł oraz aktywów w Rosji (potencjalnie nierentowne sklepy) w kwocie ok. 250 mln zł.

28 kwietnia LPP poinformował, że zdecydował o sprzedaży zarejestrowanych w Rosji spółek RE TRADING OOO oraz LLC Re Development.

                     

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.