Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Posnania z większą odwiedzalnością i obrotami

– Wnikliwie obserwujemy zachowania klientów Posnanii. Cieszymy się, że ich liczba ciągle rośnie. W kwietniu odwiedziło nas o 6% więcej, a w maju o 7% więcej osób niż w analogicznym okresie 2019 roku. Obroty również wzrosły o 7%. Widzimy, że konsumenci niezmiennie cenią możliwość obejrzenia, dotknięcia i przymierzenia produktów w sklepie. Dzięki temu mogą zrobić bardziej przemyślane zakupy niż w Internecie – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.
Reklama

Klienci Posnanii wydają więcej niż przed pandemią. Jeden konsument zostawia w galerii kwotę średnio o 17% większą niż 3 lata temu. Przyczyniają się do tego również nowi najemcy centrum handlowego. Posnania cieszy się wielką popularnością wśród właścicieli sklepów, restauracji i punktów usługowych. Puste lokale to zaledwie 2% powierzchni centrum.

Tłumy fanów pojawiły się na otwarciu pierwszego w Poznaniu i czwartego w Polsce sklepu LEGO Store. Funkcjonuje on zgodnie z koncepcją „retailtainment”, czyli łączenia zakupów z zabawą. Na klientów czeka nie tylko szeroka gama premierowych produktów, ale również wyjątkowe budowle z klocków. W sklepie LEGO zobaczyć można choćby słynne poznańskie koziołki.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum