Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ruszyła kampania “Żaden Kubuś nie dodaje cukru”

W sierpniu wystartowała trzecia odsłona kampanii “Żaden Kubuś nie dodaje cukru”. Tym razem dzieci sprawdzają produkty Kubuś Play.
Reklama

W ramach kampanii „Żaden Kubuś nie dodaje cukru” przygotowano trzy spoty reklamowe. Konwencja spotów bazuje na energicznym układzie tanecznym i rytmicznej piosence, w trakcie której dzieci wymieniają produkty z portfolio marki Kubuś i podkreślają, że „żaden Kubuś nie dodaje cukru!”.

Pierwszy spot, emitowany w ramach kampanii, dotyczył całego portfolio produktów marki Kubuś – w tym soków 100% i musów. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum