Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Warzywa to nowa kategoria marki własnej Spar

Sieć SPAR wprowadziła nową gamę produktów marki SPAR – świeże warzywa.
Reklama

W ofercie dostępne są pomidory, marchewka, włoszczyzna oraz ziemniaki.

Pomidory malinowe, koktajlowe, daktylowe oraz cherry, a także tradycyjne marchewki, włoszczyzna czy ziemniaki marki SPAR – od lipca rozszerzyły ofertę warzyw marki własnej SPAR.

„Świeże warzywa marki SPAR to nasza nowa kategoria, która pokazuje przewagi konkurencyjne sieci. Produkty świeże zawsze były naszym atutem i wiele inwestujemy w te strefy w każdym sklepie. Dzięki rozwojowi kategorii świeżych warzyw możemy zacieśnić współpracę również z polskimi dostawcami tych towarów. Te relacje są dla nas niezwykle cenne –  szczególnie w dobie tak dużej niepewności na rynku żywności” –  wyjaśnia Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum