Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Z przymrużeniem oka: Dino jak Dior? Lidl jak Yves Saint Laurent?

Logo sieci Lewiatan jak logo ekskluzywnej marki Louis Vuitton? Dino jako Dior? a Carrefour jako Hermes? Zabawna przeróbka zdjęć czy wyolbrzymiona zapowiedź tego, jak drogie mogą się stać zakupy spożywcze?
Reklama

Serwisy społecznościowe typu Facebook (fot. za Zaufaj mi, jestem Architektem) obiegła zabawna przeróbka marek najbardziej popularnych sieci spożywczych w Polsce. Mamy nadzieję, że to tylko zabawa, a zakupy w tych sieciach nie staną się tak drogie jak zakupy w ekskluzywnych butikach zagranicznych marek.

Przypomnijmy, inflacja w grudniu sięgnęła 8,6 proc., a ekonomiści zapowiadają, że może rosnąć. Nawet minister finansów Tadeusz Kościński nie ukrywa, że tempo wzrostu cen może przekroczyć 10 proc. w ujęciu rocznym. "Nikt tego naprawdę nie wie". Minister przekonuje, że za drożyznę w Polsce odpowiadają przede wszystkim czynniki zewnętrzne jak wysokie ceny energii elektrycznej, gazu, paliw.

O najnowszych prognozach dotyczących inflacji pisała ostatnio  "Rzeczpospolita". Zdaniem przepytanych przez gazetę ekonomistów inflacja w styczniu zbliży się do 10 proc.

Powody? Przede wszystkim nowe taryfy zatwierdzone przez Urząd Regulacji Energetyki. Zgodnie z nimi gaz ma zdrożeć o 54 proc., a energia elektryczna o 24 proc. – W efekcie inflacja może wynieść nawet 9,5 proc. – mówi "Rzeczpospolitej" Piotr Bujak, główny ekonomista banku PKO BP.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.